Zákaznická podpora:792 365 395info@termihracky.cz
Měna
CZK

Trefl puzzle Panoramatické, Portugalsko 500 dílků

Kód: 295023
Akce Výprodej
Neohodnoceno
Značka: Trefl
172 Kč –36 %
Trefl puzzle Panoramatické, Portugalsko 500 dílků1
172 Kč –36 % 109 Kč
Vyprodáno

Skládání puzzlí stále patří mezi oblíbené dětské hry. Tato činnost nutně nemusí být zábavná pouze pro děti. I dospělí často tráví čas u malých dílků, ze kterých si můžou vytvořit oblíbený motiv. Tyto puzzle Trefl se skvěle hodí pro kohokoliv od 10 let. Než je pořídíte, je nutné vědět, kdo si s nimi bude hrát. Tyto puzzle totiž obsahují 500 dílků. Řadí se mezi klasické puzzle, které zná určitě každý. K jejich atributům patří to, že jsou panoramatické.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skládání puzzlí stále patří mezi oblíbené dětské hry. Tato činnost nutně nemusí být zábavná pouze pro děti. I dospělí často tráví čas u malých dílků, ze kterých si můžou vytvořit oblíbený motiv. Tyto puzzle Trefl se skvěle hodí pro kohokoliv od 10 let. Než je pořídíte, je nutné vědět, kdo si s nimi bude hrát. Tyto puzzle totiž obsahují 500 dílků. Řadí se mezi klasické puzzle, které zná určitě každý. K jejich atributům patří to, že jsou panoramatické.

Doplňkové parametry

Kategorie: Do 500 dílků
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.4 kg
Věk: Od 10 let
Pohlaví: Univerzální
Materiál: Karton
Vyrobeno: Polsko
Počet dílků: 500
Rozměry balení: 40x13x4cm
rozměry: 66x23,7cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.

Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.

Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.