Zákaznická podpora:792 365 395info@termihracky.cz
Měna
CZK

Puzzle Legrační města - Divoký Řím 1000 dílků

Kód: 106008
Neohodnoceno
Značka: Trefl
119 Kč
Skladem.

Sami skládačku zvládnou sestavit školáci od 14 let, ale s pomocí staršího sourozence nebo rodičů se bude dařit i mladším dětem. Společně si potrénujete soustředění a pozornost a jako bonus se u kreativní zábavy báječně odreagujete. Puzzle obsahuje 1000 dílků a bylo vyrobeno z pevného a zdravotně nezávadného kartonu. K výrobě byla použita laserová technologie, která zaručuje, že je skládačka kompletní. Velikost složeného obrázku je 68 x 48 cm. Rozměry balení 40 x 27 x 6 cm.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sami skládačku zvládnou sestavit školáci od 14 let, ale s pomocí staršího sourozence nebo rodičů se bude dařit i mladším dětem. Společně si potrénujete soustředění a pozornost a jako bonus se u kreativní zábavy báječně odreagujete. Puzzle obsahuje 1000 dílků a bylo vyrobeno z pevného a zdravotně nezávadného kartonu. K výrobě byla použita laserová technologie, která zaručuje, že je skládačka kompletní. Velikost složeného obrázku je 68 x 48 cm. Rozměry balení 40 x 27 x 6 cm.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nad 1000 dílků
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.73 kg
Věk: od 14 let
Pohlaví: Univerzální
Materiál: Karton
Vyrobeno: Polsko
Rozměr: 68,3x48cm
Rozměr balení: 40x27x6cm
Rozměr balení: 40x27x6cm
Rozměr: 68,3x48cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.

Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.

Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.