Zákaznická podpora:792 365 395info@termihracky.cz
Měna
CZK

Minipuzzle mini Maxi 20 dílků Ledové království II/Frozen II - mix 4 druhy

Kód: D560220
Neohodnoceno
Značka: Trefl
49 Kč –10 %
Minipuzzle mini Maxi 20 dílků Ledové království II/Frozen II - mix 4 druhy
49 Kč –10 % 44 Kč
Skladem.
Můžeme doručit do:
25.11.2024
Poskládajte si puzzle s motivem oblíbené pohádky Ledové Království II. Můžete si vybrat ze čtyř druhů motivu. Puzzle obsahuje 20 Maxi dílků. Puzzle rozvíjí dětské schopnosti a cvičí šikovnost. Velikost složeného obrázku je 16 x 22cm. Rozměry výrobku 11 x 8cm.

MIX variant zboží, odesíláme náhodně. Jestliže si přejete určitou variantu, napište nám poznámku v posledním kroku objednávky. Pokud bude varianta dostupná, odešleme dle vašeho požadavku.


Detailní informace

Detailní popis produktu

Poskládajte si puzzle s motivem oblíbené pohádky Ledové Království II. Můžete si vybrat ze čtyř druhů motivu. Puzzle obsahuje 20 Maxi dílků. Puzzle rozvíjí dětské schopnosti a cvičí šikovnost. Velikost složeného obrázku je 16 x 22cm. Rozměry výrobku 11 x 8cm.

MIX variant zboží, odesíláme náhodně. Jestliže si přejete určitou variantu, napište nám poznámku v posledním kroku objednávky. Pokud bude varianta dostupná, odešleme dle vašeho požadavku.


Doplňkové parametry

Kategorie: Minipuzzle - sestavy
Hmotnost: 0.06 kg
Věk: od 3 let
Pohlaví: Univerzální
Materiál: Karton
Rozměry balení: 11x8x4cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.

Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.

Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.